Veel gestelde vragen

1 Leveren

1.1 Zijn alle artikelen voorradig?

Alle artikelen zijn voorradig. Indien dit niet het geval is, zal er in de product omschrijving een afwijkende levertijd aangegeven worden. Bestellingen zullen dan ook normaliter direct na afronding van de betaling verzonden worden. Tijdens werkdagen worden bestellingen voor 16:00 uur vaak nog dezelfde dag verzonden.

1.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Normaliter is de levertijd 1-2 dagen voor bestellingen op werkdagen. Bestellingen gedaan in het weekend worden vaak pas dinsdag na het weekend geleverd.

Indien de levertijd langer zal zijn dan deze opgegeven levertijd, zal onze klantenservice onmiddellijk de klant hiervan in kennis stellen met opgave van de verwachte levertijd. Indien dit voor de klant een probleem vormt, kan de bestelling geannuleerd worden. Emmy’s Happy Feet kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor een afwijkende levertijd. Hierin zijn wij afhankelijk van de prestaties van de transportbedrijven. 

1.3 Ontvang ik een track en trace code van mijn bestelling?

Dit is afhankelijk van de omvang van je bestelling. In de meeste gevallen zal je bestelling per briefpost verstuurd worden. Mocht je bestelling als (brievenbus)pakket verzonden worden, dan ontvang je een track en trace code van ons per e-mail. Wanneer je na drie werkdagen van deze e-mail nog geen pakket hebt ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen via het online formulier op onze website.

2 Verzendkosten

2.1 Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Emmy’s Happy Feet berekent geen verzendkosten aan haar klanten voor bestellingen binnen Nederland.

We streven ernaar de verzendkosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten. Veel van onze producten zijn te verzenden via briefpost of als brievenbuspakket. Echter de verpakking van sommige van onze producten zijn te groot voor de brievenbus of zorgen voor onnodig gewicht. In sommige gevallen zal Emmy’s Happy Feet besluiten om een deel van de verpakking niet mee te sturen om de kosten van het verzenden zo laag mogelijk te houden.

3 Ruilen

3.1 Kan ik een product retourneren?

Indien je niet geheel tevreden bent met je aankoop, dan heb je 14 dagen de tijd om een besteld artikel te ruilen, zonder opgaaf van reden (herroepingsrecht). Retourneren kan, door het retourformulier aan te vragen  onder vermelding van je bestelnummer, via het online contact formulier op onze website. De kosten voor het terug sturen van het artikel zijn voor rekening van de verzender (in dit geval de klant).

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u het artikel in uw bezit heeft.  Als je meerdere artikelen in één bestelling hebt besteld, die afzonderlijk aan je worden geleverd, gaat de datum van de dag in waarop je het laatste artikel hebt ontvangen.

 3.2 Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten als ik een artikel geretourneerd heb?

Wij betalen het bedrag binnen enkele dagen aan je terug, doch uiterlijk binnen 14 dagen. Wij wachten met de terugbetaling tot wij het artikel in originele staat retour hebben ontvangen. Wij betalen enkel het aankoopbedrag terug (niet de verzendkosten van het retour sturen).

4 Betalingen

4.1 Welke betaalwijze is mogelijk?

Je bestellingen bij Emmy’s Happy Feet kan je betalen met iDeal. Met iDEAL kun je betalen met het bekende internetbankierprogramma van je bank. Als je klant bent bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Van Lanschot dan kun je gebruik maken van iDEAL. Meer info op www.ideal.nl

4.2 Hoe zit het met de BTW?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW en staan op de factuur vermeld.

5 Privacy

5.1 Hoe gaan jullie om met de privacy gegevens van klanten?

Wij respecteren jouw privacy en verwerken jouw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor je ze hebt  verstrekt en in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet.